Helg, igen! ;D

Här sitter jag i sängen.. mitt rum känns som en bastu så jag måste ha ett fönster öppet. skönt skönt när det fläktar. det finns dock en nackdel. De flyger in en massa äckel småkryp som verkligen inte är välkommna. DLivrädd för att en geting ska sticka mig i fingret igen. Jag sover med ett öga öppet, tro de eller ej! ;D haha! Idag har jag hjälpt mamma att städa lite medans hon va på jobbet, de är ju trots allt mitt "sommarjobb"! Haha.. Se runt fyra drog vi till Ullared och skaffade lite bra saker till stugan. Sen åkte jag till min bror en stund och pratade lite o så :)
Härligt härligt! ;D

Nu tror jag allt att jag ska sova och ladda inför morgondagen! :) De kommer bli lika nice som alltid, right? ;D

OCH, underbara väder!! :) - Jag är definitivt inte avundsjuk på dom som drar iväg på dyra resor just nu.. (Bara lite kanske) ;D haha!

God Natt!


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: izzz

imorrron ska vi bli fulle och goooe :D

2008-07-25 @ 23:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0