God Kväll.

Töntarnas töntar.
Förlåt mig men vissa människor har jag bara fått noooog av.
moving on whit my life, yes I am! :)
Nah, nu ska jag sluta prata om detta eftersom jag bara blir irriterad vilket jag inte vill vara för då brukar jag vanligtvis få ont i huvudet.. och får man ont i huvudet kan man inte sova och kan man inte sova är dagen efter helt förstörd. fy bubblan.

Ja idag har jag iaf vart med Emeli och sen har jag varit i Gislaved och varit på presentverkstan och köpt massa Scrapbooking saker .. :P I brist på annat.

Jag vill hitta på nått med mina vänner, gärna nu.. Tack! :D

Lars Winnerbäck den 7/8 ?  - Jag tror det iaf!! :D


Jaja, nu ska jag nörda! Hejdå.


Korsord, meee lööööve it. HAHA. i brist på liv.


Hahaha. punkt

Kommentarer
Postat av: iz your lady

har också så sjukt lite att göra om dagarna. är galet rastlös och vill bara hänga med dig och alla andra polare. dock så jobbar ju de flesta! till helgen älskling!? saknar dig som faaaan!

2008-07-02 @ 15:39:49
Postat av: Kacka

emma, på lördag ska vi dricka öl och chilla ;) haha!

saknar min bettan! CP! haha

<33

2008-07-02 @ 18:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0