Efter en nice helg på Östra.

Hemma nu efter en sooft helg i Halmstad.

I fredags kom Vera och hämtade mig.. vi drog in till stan och fixade lite inför morgondagen.. Efter att vi handlat och fixat i ordning allt, drack vi lite vin.. sen ringde vi Max och bad han och Erik att komma ut, Vilket dom gjorde. Mycket trevligt. :)
Vi satt väl uppe ett tag pimplade lite vin och snackade massa skit. Haha.

Lördagen började med en massa sol, skit skönt.  Sen kom Iz, Cake, Matilda, Emilie, Petra och Denise.. Vi drack lite snackade minnen osv. Sen kom Kalle, Albert och Jonathan.. dock lite snabbt eftersom vi skulle in till stan innan Stackarn Matilda skulle börja jobba kvart över ett på natten ;O fy fan.

Idag sov vi ganska länge.. sedan drog jag och Cake och köpte frallor, risifrutti och Juice.. :D nice frukost. sen kollade vi Woodsman. eller nått :P den va både bra och kass på samma gång. :P Efter de började vi kolla Ice Age.. wihoo. haha fy fan va söt film .. nästan så man blir lite gråten. haha. Sen efter de började vi städa och dra ihop oss ..
Vi drog till Hemmakväll köpte lite godis och sen gav vi oss iväg hemåt.

Eller ah, Jag följde med Vera hem för vi skulle bada Jacuzzi utomhus minsann men ICKE, hennes kusin hade tydligen pillat på nått så den inte funkade.. Men men inte va vi ledsna för de. Vi badade i sjön istället.. funkade nästan lika bra .. bara 20 grader kallare eller nått.. Fy fan.. :P men men.. Haha.


Nah nu ska jag allt sova tror jag!

God Natt!
Kram


Kommentarer
Postat av: Miilie

Tack för helgen..! <3

2008-07-07 @ 11:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0