Maha.

God dag.
De va ju ett tag sen. Här händer de iaf inte allt för mycket. Kom hem från stan igår och har aldrig haft tråkigare än nu. Dock har jag helgen att se fram emot. :) Ljungbydagarna + att Vera fyller 19 den 17 augusti.. :) två flugor i en smäll.
På fredag ska jag följa med Cake som ska klippa sig hos min syster .. sen händer de inte så mycket mer. JO, ikväll ska vi sitta här och grilla lite. spela lite kort och ta det lugnt. Kommer nog bli kalasfint!
Igår kom jag på hur mycket jag saknar min klass. det kommer aldrig vara HP05A igen. hmm. tråkigt. JAG SAKNAR DOM .

Helgen va riktigt skoj.. En trip till Götet med favoriterna! Riktigt skoj.. Humöret va på topp, likaså humorn! slanga bensin, tränga sig före ett par killar i bensinkön, en liten trip till varbergsfästning (HAHA) och med minst 100skratt attacker tycker jag att dagen blev otroligt lyckad! ;D  Det får vi göra om.
Ljungby dagarna nästa.

Nu ska jag städa.

Puss och Kram Hela Dan'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0