Spa :)

Imorgon ska jag och några till på spa :) bodyscrub, bubbel pool och gym ;D underbart.
Hoppas vi på iaf ;D kanske får den där lars som åsa fick, haha.. Hon svimma ju tillomed :P

Vill också tacka er tjejer för en kul utekväll! mycket lyckat :D

MEN, mina nya skor är så gott som förstörda ;O först va dom bruna sen tog jag vanish på och dom blev inte vita, ICKE DÅ.. dom blev GULA ;O kul liv. därför ska jag nu köpa några andra skor som plåster på såren.. vet inte vilka än bara.. men de kommer ;D 
Hell yeah. 

Idag blir de massa plugg; Svenska, fritidsturism och körkortet. 
Och så ska vi visst till gymmet också. mycket trevligt. 


Solglasögon.. vilka vill jag ha ..
 

           
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0