Spa.. Kalas skönt och massa lyx ;D

Dagen böjade med att vi anlände på Spa Cromwell klockan 09:30 på morgonen. Vi fick oss en liten frukost med melon, färsk annanas och te. Vi drog oss vidare till de romerska badet där vi låg ett bra tag, senare en tur till jaccuzin. Klockan 11:00 hade jag min Bodyscrub..Först va de scrub över hela kroppen sen fick man duscha med camomill duschkräm.. sen fick man massage efter det .. Det va riktigt avslappnande.. Sen gick jag och solade.
Solning la St Tropez.  ;D haha. sen fick vi äta, en jätte stor buffé. efter det gick vi ner till stranden ... sanden va helt varmt och havet glittrade, det va riktigt mysigt :) Sommar feelings. Sen pratade vi med nån på konferans anläggningen i 10 minuter eller nått, sen gick vi en runda runt hela området.. Sen fick vi fika.. (låter som att vi käkat hela tiden ;D haha) och vid halv 4 drog vi oss hemåt..rena, avslappnade och helnöjda :D
Jag kommer helt klart göra om det, det va hel gott :D

Imon är det nationellaprov i svenska B.. måste plugga på häftet lite känner jag.. har nog aldrig kännt mig såhär oförberedd innan.. :S men men.. man får göra det bästa av saken, right? ;D


Tack för mig, Hej! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0