Parken med Rune ;D

Helgen va riktigt kul! ;D Parken med Perv .. hmm va ska jag säga om kvällen då.. Typ Galen ;O:P
åh nu kommer jag ju inte ihåg nånting! ;O - sa jag inte att de skulle bli så, milie? attans :/
Tack Fidde för alla cider & öl, de vart ju schysst! :P Vi är tacksamma.
Ikväll blir de spinning iaf! :) kul kul..
Nu ska jag ut och cykla.. HAHA xD .. tror jag iaf.. 
Jaja, jag skriver mer sen när jag kommit på resten ;D
Juste jag va ute och gick innan, mys väder nu :) 
 Oh, dagen efter när jag vakna måste jag vart lite rund om fötterna fortfarande eftersom jag fick med min familj till IKEA.. (?!).. iaf mådde jag skitbra tills jag käkat .. attans vilken huvudvärk jag fick.. Inte fräscht. :P Gick runt där bland alla sängar och nästan trånade efter en av dem .. :P haha. Sen sa jag ; "Asså jag är aptrött, vill hem." och det uppskattades inte eftersom de va jag som dragit dit hela familjen ;d men jag klarade de :D haha! jag lever fortfarande.. chock.




image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0