Mys i stan hela helgen :)

Imorgon, fredag ska jag dra mig in till Östra Stranden och bo i stugan hela helgen :) Mys mys. ska allt dra mig in till stan och se om jag kan shoppa lite också! :) När stugan öppnar så vet amn att sommaren börjar närma sig vilket är ett stort plus just nu!! Vilka härliga fester jag och mina vänner kommer ha där i sommar. God dricka, Sol, Trevligt folk och havet :D perfekt för grillning på stranden ju :) mys, Mys & åter MYS! det kommer användas ofta nu framöver :D haha... mm de bara känns rätt ;D
På lördag ska jag med Emeli och leta balklänning .. de blir ju också kalas ju :) Hoppas hon hittar nån bara! :D

OCH imorse vaknade jag av att polisen ringde och dom har hittat min jacka som blev stulen för ett tag sen:D´+ mitt pass då! Men tyvärr ingen mobil .. men dom skulle se om dom kunde hitta den med.. Hoppas på de :P
Palla betala självrisken o de där .. 
känns ganska onödigt nu eftersom jag lagt ut 800 på id och 900 på jacka... bara utgifter. 
 
Jaja, nu ska jag draa mig!


Haha, ännu en gång.. du snackar skit ;O jag vägrar lyssna .. bara så att du vet. Jag blir inte glad.



 

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0